donderdag 29 november 2012

November in photos - door Evi

November vastgelegd in foto's, kijk snel mee!



Aahh, cuteness overload! Wat is-ie klein,  en helaas niet van mij...


Deze is wel van mij. Ik heb er drie en deze houdt van eten.

Nagels gelakt, ik kon niet stoppen met ernaar kijken!


Naar de stad geweest voor een cadeautje voor mijn moeder (Sinterklaassurprise)



En wat spulletjes voor mezelf :)

Het viel me laatst op hoeveel mascara's ik eigenlijk heb. Ik ben 13, ik heb 12 mascara's. Oef... 


Naar de stad geweest met Anouk, en mijn "slechte" eigenschap even vastgelegd: ik kan geen drogisterij uitlopen zonder één product te hebben getest...


Nog meer cadeautjes voor mijn moeder gekocht. Ik hoop dat ze dit niet leest.
Het zijn badbruishartjes, en ze zijn zo lief! :)

Cadeautjes inpakken :)

En mijn surprise. Ik hoef vast niet uit te leggen wat het is :p 


Gevulde speculaas bakken, yay :)


Eindresultaat!


Tekenen

Pizza broodjes eten! 


Chocolade melk drinken, en let niet op de extreme hoeveelheid vlokken van de achterste beker, haha.


En als laatste; een heel grappige manier gevonden om mijn nagellak eraf te halen! :)

Dat was het!
Until next time,
xoxo, Evi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten