dinsdag 27 november 2012

Wintermusthaves! - door Evi

Hallo allemaal!
Vandaag ga ik jullie wat musthaves laten zien voor de winter, want jaja, die is op komst.

Dat betekent schrale lippen, droge huid, sneeuw op de weg naar school, uitgelopen make-up, maar ook kerst, oud en nieuw, gezellig binnen met thee/warme chocolademelk bij de kachel en al die andere gezelligheid!



Daarom ga ik jullie mijn musthaves laten zien op het gebied van make-up, kleding en eten. Lees snel verder!


Make-upmusthaves:

1. Lippenbalsem

Lippenbalsem is echt mijn nummer 1 winter-musthave. Door de kou worden mijn lippen schraal, en hebben dus wat extra verzorging nodig.

Fijne lippenbalsems:


NYC Applelicious Glossy Lip Balm,

Essence Kiss Care Love Lip Balm,


Kruidvat Vaseline blikjes








2. Zachtroze blush

Een roze blush zorgt voor wat kleur op dat bleke winterhuidje ;)

Fijne blushes:

Essence Silky Touch Blush,


 Essence Soufflé Touch Blush,


Catrice Multi Colour Blush,


 Catrice Defining Blush


3. Waterproof make-upDat is het hele jaar eigenlijk wel belangrijk; in de zomer in verband met zwemmen, in de herfst in verband met regenbuien en in de winter dus in verband met sneeuw.

Fijne waterproof eyeliners:


Essence Gel Eyeliner,


Essence Sun Club 100% Splash-proof Eyeliner Pen,


Catrice Liquid Liner Waterproof


Fijne waterproof mascara's:

Essence Sun Club 100% Splash-proof Ultra Volume Mascara,


Essence Get Big Lashes Waterproof Mascara,


 Maybelline New York The Colossal Volum' Express Waterproof



Kledingmusthaves:

1. Een lekker warme winterjas
Ik weet het, ik weet het, dat spreekt voor zich. :)
Fijne winterjassen te koop bij: Coolcat



2. Een warme sjaal
Dit geldt wellicht niet voor iedereen, maar ik ben dol op sjaals, vooral de colsjaal is bij mij een favoriet.
Fijne sjaals te koop bij: WE, Primark



3. Een lekker warme oversized trui
Deze zijn fantastisch voor de echt, echt, echt heel koude dagen. Ik heb een fantastische oversized trui gekocht bij de H&M, en ik ben er verliefd op. Hij heeft een lekker warme col, warm, oversized modelletje, cropped, beige kleur. Voor maar €4,- in de sale ;). En weet  je, als je je mouwen opstroopt kan zo een omamodelltetje heel hip zijn. Hihi.
Fijne oversized truien te koop bij: H&M


SIDE NOTE: dit is niet mijn trui. Hij lijkt erop, maar die van mij is cropped en ik kon hem niet vinden op de H&M site, en ik kon geen foto maken van de mijne want die zit in de was ;). 

4. Een aantal lekker warme truien.
Ik hou van truien. Naast mijn oversized trui heb ik nog een hele verzameling anderen en ik hou van ze.
Fijne truien te koop bij: H&M, The Sting, Primark, Forever 21



Voedselmusthaves:

1. Remia Pizza Quick
Geniaal spul dit. Binnen tien minuutjes heb je een heerlijk pizzabroodje/tosti.
Te koop bij: De meeste supermarkten



2. Cacaopoeder
Om zelf chocolademelk te maken. Een glaasje melk, een minuutje in de magnetron, cacaopoeder erin en goed roeren, wat chocoladevlokken ter decoratie en daar is je perfecte winterdrankje! :)
Te koop bij: De meeste supermarkten



3. Pepernoten, gevulde speculaas, chocoladeletters, kerstkransjes, oliebollen...
Geen commentaar.
Te koop bij: Supermarkt, Kruidvat, Hema, markt



4. Thee Omdat thee gewoon lekker is, en warm, en gezond :)
Te koop bij: Waarom zet ik dit er eigenlijk bij? In de supermarkt, duh.



Dat was  het wel zo ongeveer!
(SIDE NOTE: alle foto's komen van internet)

Until next time,
xoxo, Evi

Wat zijn jullie wintermusthaves? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten