vrijdag 14 december 2012

Hits & Hates

Nog even, en dan is 2012 al weer verleden tijd. Dus tijd voor onze favorieten van 2012.
Het zijn best veel producten, ook met onze dagelijkse dingen die wij gebruiken. Ben je benieuwd ?
Lees dan snel verder...




Hits:

Voor het gezicht:

Foundations:
geen

Concealers:
- Essence Stay All Day 16h Concealer

Poeders:- NYC Smooth Skin Pressed Face Powder
- Essence Pure Skin Anti Spot Compact Powder

Bronzers:geen

Blushes:
- HEMA blusher (kerst collectie) 05
- Essence Silky Touch Blush 010 Adorable (en nee, niet in perfect Engels: "aadorebol" maar in Anouk-taal: "aadooraable"!)

Highlighters:- Catrice Highlighting Powder (SpectaculART Collectie) C01 Artfully Lustrous

Voor de ogen

Wenkbrauwproducten:- Catrice Eyebrow Set

Oogschaduws:- Catrice Intensf'eye wet & dry shadow 20 vanilla sky ride
- Essence Colour Arts Pigments
- Essence Sun Club 01  south beach en 02 long beach

Eyeliners:
- Essence Gel Eyeliner 01 Midnight in Paris
- Essence Sun Club Eyeliner pen 01 Ultra-black

Oogpotloden:
- Essence Kajal pencil 01 black
- Essence Metallic Eyepencil (De kleur heb ik er al afgeslepen, haha! En nee, die is ook niet op internet te vinden want hij is uit de collectie... Why Essence, WHY?)
- Essence 2 in 1 Kajal pencil 01 Black & White

Mascara:- Maybelline the Colossal Volum' Express Waterproof
- Maybelline Pulse Perfection Vibrating Mascara

Voor de lippen:

Balsems:
- NYC Appelicious Glossy Lip Balm

Lipliners:
geen

Lipsticks:
- Catrice lipstick Ultimate Colour 190 The Nuder The Better

Lipglosses:
-Essence Stay With Me Longlasting Lipgloss 01 Me & My Icecream



Hates

Essence 3 in 1 Forget It Concealer
Als je een concealer pallette wilt, ga dan voor Catrice. Dit is prut. 3 kleurtjes, en de kans dat de huidskleur goed is schat ik minder dan 10%. En dan heb ik het nog niet over dekking gehad... Nee, Catrice scoort hier overduidelijk beter. Dat is misschien een euro duurder maar de kwaliteit is 10 keer zo goed.
Wil je toch een goede en iets goedkopere concealer, dan raad ik aan om voor Essence Stay All Day 16h Concealer te gaan. Dat is mijn beste vriend. Haha, nee hoor. Maar hij is wel erg goed!

Essence Stay All Day Longlasting Eyeshadow
Een cream oogschaduw die net zo creamy is als een steen (nou ja, iets creamier dan).
Wat een stroef spul is dit zeg! Voor goede cream oogschaduws ga je naar Catrice (alweer).

Essence Multi Action False Lashes Mascara
Dit doet werkelijk niks voor mijn wimpers. Hij maakt ze zwart en daar stopt het. Als je echt een goede, mooie, langhoudende mascara wilt raad ik aan naar een duurder merk te gaan...

Maar niet naar Max Factor!
Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look Mascara
Dit zou je wimpers moeten sepereren leek mij... Niets is minder waren. Klontjes, spinnenpootjes, anyone?...
Voor mascara kun je het best naar Maybelline gaan!

Doei xoxo,
Anouk en Evi
p.s. Volgende week gaan we weer shoppen, dus hou onze blog in de gaten voor een shoplog !


Van wat zou jij graag een review willen? Laat een reactie achter bij de comments !

7 opmerkingen:

MySuperSweetLife zei

Wat een leuk idee voor een artikel! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
Liefs

Unknown zei

@MySuperSweetLIfe Bedankt, we proberen altijd ons best te doen om een post te plaatsen. Ik zal zeker ook eens op jou blog kijken. xx

Fashiable | Nanne zei

Geen mascara van Max Factor? Dat is juist mijn favoriet haha!

www.fashiable.nl

Unknown zei

@Fashiable Dat scheelt natuurlijk bij iedereen weer, ook bij de mascara, maar bij mij was 'ie' echt niet fijn.

Roos zei

Ik hou van dit soort artikelen, gewoon eerlijk over beauty!

Liliane zei

Hebben jullie ook nog hits en hates voor nagellak? :D

Unknown zei

@Liliane, nee, maar dat is wel een leuk idee, bedankt voor de tip!

Een reactie posten