woensdag 16 januari 2013

Nieuwe Essence producten lente 2013 - door Evi

Essence blijft toch wel mijn favoriete budgetmerk. Ze hebben mooie producten en zijn oh zo heerlijk goedkoop. Ook is hun assortiment lekker uitgebreid en variërend. Kijk je mee naar de nieuwe producten, waarbij onder andere valse wimpers, beautyblender dupes en heel veel nail art stuff bij zit?



3D eyeshadow EUR 2,89



001 Irresistible green & 002 Irresistible purr-ple

003 Irresistible first love & 004 Irrestistible caramel cream

005 Irresistible Blue & 006 Irresistible Mermaid kiss

007 Irresistible smokey eye & 008 Irresistible Vanille Latte
009 Irresistible Chocolates

Wat een beauties. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Wonderlijk, fabeltastisch, ingenieus. Werkelijk waar. Wauw.
De mooiste vind ik Irresistible Vanille Latte

Mono eyeshadow EUR 1,69

65 Skeye & Sand en 66 Peppermint Ice cream

67 Forest fairies & 68 Strawberry ice cream
69 Here I am!

Leuke kleurtjes, lekker fris!

Quattro eyeshadow EUR 1,99

13 Love, laugh, lime

Mooi paletje, alleen niet zo mijn kleuren.

Night Club Glamour to go palette EUR 3,59
03 Dance 'till dawn


04 Already midnight?

Super. Ik ben een groot fan van mijn Sun Club paletje, en nu is er ook nog Night Club! Jammer dat dit niet zo een uitgebreide lijn is als Sun Club. Ik vind Already midnight? Er echt fabulous uitzien! 

Kajal pencil EUR 0,99

23 Love me lavender

Hele leuke kleur, lekker fris paars. Ik vind sowieso dat ze, ook met de oogschaduw, veel leuke, lekker frisse lentekleurtjes toevoegen. Wel wacht ik nog steeds op een huidskleurig of lichtroze potlood.

2in1 kajal EUR 1,59


Pepper & Mints en Toffee & sweets

Deze potloodjes zijn ontzettend handig! Ik heb die met zwart en wit. Deze kleuren zijn ook super leuk.

I love punk jumbo eyeliner pen EUR 2,59

Deze moet ik zien in het echt voordat ik er een mening over heb...

Maximum length mascara EUR 2,89

All eyes on me waterproof multi-effect mascara EUR 1,99

Stays no matter what 24h waterproof volume mascara EUR 2,99

Ik ben nooit zo ondersteboven geweest van Essence mascara. Geef mij maar Maybelline. Wel ben ik benieuwd naar de Stays No Matter What. Daar is een hele lijn van:


Dit is waar ik aan denk als ik het over eyeliner heb! Wel ben ik benieuwd of ze met die No Matter What ook water bedoelen. Ik gebruik nu een "100% splash-proof eyeliner pen" van de Sun Club-lijn, maar om die nou helemaal splash-proof te noemen... Als hij waterproof is, zou het wel eens mijn nieuwe liefde kunnen zijn. Hahaha.


Midnight black, Stunning brown en Smokey grey

Een nieuw soort potloodjes, leuk!

Frame for fame lashes EUR 2,59

Wauw, wat een mooie nepwimpers! Ik ben echt onder de indruk, ik wil ze zeker uittesten, ze zien er zo mooi uit!

Dit vind ik dan weer jammer. Na een slechte review te hebben gelezen over eyelinerstickers van Sephora op veracamilla.nl hoeft het van mij niet zo nodig. Catrice doet het ook al, met Neo Geisha. Waarom toch?


Eindelijk, een budget losse wimperlijm. Weg met die irritante mini samples die er altijd bij zitten!


02 Deep Red, 03 Flashy apricot, 01 Hot red en 04 Pink exposed

Aparte vorm. Verder vind ik het er leuk uit zien, maar niet heel indrukwekkend.

Stay matt lip cream EUR 1,99

Velvet Rose, Smooth Berry, Soft nude & Silky red

Dit vind ik zo vet! Ik wil er sowieso eentje uittesten.

Stay with me longlasting lipgloss EUR 1,99

Pretty Witty

Een nieuwe kleur.

XXXL shine lipgloss EUR 1,89

Dazzle glow

Nog een nieuwe kleur toegevoegd hier.

Lipstick EUR 1,99

Flattering nude, Flirty pink en Glow neon glow!

En daar zijn nog meer nieuwe kleuren! Leuk, leuk.

All-in-one BB cream EUR 3,99
Alles-in-een! Deze licht getinte crème zorgt voor een verzorgde, stralende en egale teint. Het verbergt kleine imperfecties zonder je poriën te verstoppen. De olie- en parfumvrije crème is verkrijgbaar in drie verschillende tinten en bevat SPF 30. 

Elk merk komt tegenwoordig met een BB cream, haha! Zo ook Essence.

Wat een stel! De crèmeachtige, matte textuur van de concealer is zeer dekkend. Bye bye wallen en onzuiverheden. Breng het aan met je vingers en er is geen spoortje te vinden van mee-eters! Een verpakking heeft twee tinten in licht en medium beige, die ook gemengd kunnen worden. 
Het doet me een beetje denken aan Bobbi Brown concealer. Best leuk.


Transparante poeder, yay! Alleen los poeder is zo onhandig om mee te werken.


Maar dit lijkt er meer op! Een mooie pressed variant.


Dit is gewoon weer een nieuwe kleur.



De Beautyblender dupes! Superleuk! 


Flashy pumpkin & That's what I mint

Miss Universe & Prom-Berry

Upper green side & We rock the green

Hello Marshmallow!

Wat nieuwe kleurtjes, Miss Universe is erg mooi.

Nude glam EUR 1,69

Mit claim en Peach & Cream

En wat nieuwe Nude Glam lakjes. Peach&Cream vind ik er wel leuk uit zien.

Colour arts pigmenten EUR 2,59

Jungle fever, It's a boy & My little dragon

Ik ben een fan van de pigments, en de nieuwe kleurtjes zijn ook echt superleuk!

Nail art twins EUR 1,59 per stuk

Edward & Bella

Romeo & Juila

Carrie & Mr. Big

Deze vind ik heel, heel leuk. Carrie & Mr. Big zijn m'n favorieten. Het idee van de namen Edward en Bella is ook leuk, alleen ik hou niet zo van Twilight. Waarom nou niet Katniss en Peetah? (Ja, ik heb een Hunger Games-verslaving. )

Nail art cracking top coat EUR 1,89

Crack me! white & Crack me! peachy

Crackling? Nu nog? Peachy is leuk, maar kom op. Crackling? Laten we zeggen; "Roken is zóóó crackling nagellak. Crackling nagellak/roken kan echt niet meer!"

Nail art special effect topper EUR 1,89

Glitter on me & Cool breeze

Oh my my... Halleluja. Deze wil ik allebei.

Nail art magnetics nail polish EUR EUR 1,99

Witch you were here & Witches come true

Hiervan heb ik ook een kleurtje (een andere dan) maar het werkt niet. Tja.

Nail art magnet EUR 1,89



Dit vind ik leuk, als het werkt!

Nail art magneet pen EUR 1,89

Als dit werkt is het geniaal.

Protecting base coat EUR 1,99 & Sealing top coat EUR 1,99

Deze zijn wel handig. Degenen die ik nu heb, daar kan ik denk ik niet zo lang meer mee doen.

Nail art multi effect brush EUR 1,69
Ik snap het niet helemaal, het lijkt op een waaierkwast maar dan voor je nagels. Huh?

Nail art decoration kit EUR 2,59

Fantastic metallics & Amazing bling bling



Dit is echt heel leuk! Alleen kan ik daar, vrees ik, niet zo goed mee om gaan. Ach ja. Het gaat om het idee.





Studio nails ultra nail repair EUR 1,99 & XXL nail protector EUR 1,89

Altijd handig dit.

Studio nail nail & cuticle butter stick EUR 1,99

Super! Dit lijkt me echt een fijn product.

Studio nails easy 2 polish manicure helper EUR 1,89
Handig voor de beginners met nagellak onder ons!

Studio nails better than gel nails nail file EUR 1,39

Ik snap niet helemaal waarin deze vijl anders is dan die Essence nu in haar assortiment heeft?

Sun club shimmer bronzing powder blondes/brunettes EUR 2,99

Ook dit lijkt me erg leuk, ik vind het patroontje erg grappig!

Wat een super producten allemaal! Ik heb ook even meteen een lijstje gemaakt met wat ik wil hebben:

Night Club Glamour To Go Palette Already Midnight?
Frame For Fame Volume Lashes
Frame For Fame Glamour Lashes
Frame For Fame Lash Glue
Stays No Matter What Eyeliner
Stay Matt Lip Cream Velvet Rose
BB Cream (ik weet nog niet welke kleur, haha)
All About Matt! Fixing Powder
Make-Up Sponge Roze
Nail Art Special Effect Topper Glitter On Me
Nail Art Special Effect Topper Cool Breeze
Studio nail nail & cuticle butter stick




Wat vind jij vand deze producten? Heb je ook al een lijstje gemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten