woensdag 8 mei 2013

Mijn dagelijke make-up look- door Anouk

Er zijn alweer een aantal beauty producten op, en ik heb een nieuwe manier van make-uppen. Benieuwd, lees dan snel verder...
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd ook alleen mascara en concealer op doe, maar op school meestal wel hetzelfde.

Als ik 's morgens voor de spiegel sta, pak ik als eerste concealer. Ik gebruik de Catrice camouflage cream. Dit breng ik aan met mijn vingers onder mijn ogen en op
mijn pukkeltjes. Dit poeder ik niet af, dat vind ik niet nodig aangezien ik geen verschil zie 's morgens of 's avonds met of zonder poeder. Dan ga ik aan de slag met eyeliner. Dit is de Essence liquid eyeliner. Eerst had ik de Essence sun club eyeliner pen, maar die is jammer genoeg op en uit het assortiment. Ik gebruik die dan ook alleen als ik 's morgens niet veel tijd heb, aangezien ik nog moet leren omgaan met het nieuwe borsteltje van mijn nieuwe eyeliner. Even mijn wimpers krullen en gelijk door met mascara, ik gebruik de Maybelline The collosal volum'express waterproof als het sneeuwt, regent, of als het weer er niet betrouwbaar uit ziet. Anders pak ik de Maybelline The falsies feather look mascara. Blush doe ik meestal door de week niet op, ik heb van mezelf hele rode wangen, als ik dan ook nog blush op doe en ik krijg het op school warm, lijk ik net een rode appel, en daar heb ik natuurlijk geen zin in. Nadat ik heb gegeten en mijn tanden heb gepoetst doe ik nog wat op mijn lippen. Meestal pak ik de NYC appelicious lipbalm, maar soms is dat ook Catrice ultimate colour 190 The nuder the better, of een glossje. 's Avonds doe ik The body shop lipbutter coconut op mijn lippen, ik merk dat mijn lippen veel zachter aanvoelen.











Dit is mijn dagelijkse make-up look. Nou, tenminste vaak, aangezien ik de laatste tijd ook alleen mascara en concealer op doe.

Doei xx Anouk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten