zondag 19 mei 2013

Mijn verlanglijstje - door Anouk

Herken je het ook dat je altijd meer wilt uitgeven dat je hebt, en dan met je verjaardag vraagt iedereen wat je wilt hebben, weet je het niet meer. Ik heb genoeg wensen, en daarom schrijf ik ze op en streep ik door wat ik heb. Ik heb voor jullie mijn verlanglijstjes bij elkaar gepakt, en er 1 van gemaakt. Benieuwd, lees dan snel verder...


Meer dan de helft zijn duurdere producten, vandaar dat ze op mijn verlanglijstje staan. Anders koop ik het wel wat sneller.

MAC: Tja, wie wilt dat niet... Ik weet niet precies wat ik hiervan wil, ik bedoel er is zoveel keuze! Ik heb me voorgesteld, zodra ik een MAC store in loop te kijken wat ik wil. Ik kan zelf nooit zo goed kijken op het internet, ik moet eerst alles in het echt zien. Maar je kunt denken aan oogschaduws, lipglass, lipsticks of kwasten.

Converse All stars: Ik vind het gewoon leuke gympen die overal onder kunnen. Ik moet alleen nog wel mijn ouders overhalen...

Micheal Kors Shopper Jets Vanille: Ik vind dit een leuke tas, jammer genoeg is de prijs erg hoog en heb ik heb voorlopig alleen in mijn dromen.

Sony systeemcamera NEX-3: Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een goede camera, maar deze blijf ik wel erg cool vinden. Ik vind het namelijk erg leuk om foto's te maken, niet alleen voor deze blog, maar ook andere dingen. Ook hiervoor moet ik nog even door sparen.

Catrice Ultimate colour 050 Princess Peach, 210 Pinkadilly Circus, Catrice Ultimate Shine 080 Corallicious Pink : Erg mooie lipsticks waar ik benieuwd naar ben.

Dit was het dan, niet zo super veel, maar ik vind wel genoeg.

Doei xx Anouk
Volg ons ook op Beautysets !

Wat is jouw verlanglijstje?

1 opmerking:

Lieke zei

Nieuwe lage zwarte AllStars wil ik ook nog steeds! De mijne zijn nu helemaal lelijk en versleten :(

Een reactie posten