dinsdag 12 maart 2013

Bestelling bij de Yves Rocher - door Anouk

Nu ben ik dan geen lid van de Yves Rocher, maar mijn moeder wel. Ik heb net het pakje binnengekregen en even tussen de spullen gekeken. Ben je al benieuwd ?

Er zitten eigenlijk alleen producten in die we al vaker gekocht hebben, maar nu weer bestellen omdat ze zo fijn zijn.


Deze bodymilk is dan wel weer nieuw, de Hamamélis bodymilk. Ik weet niet precies waar hij naar ruikt, het doet me een beetje denken aan een groene tuin vol met bloemen in de zomer, waarom weet ik ook niet. De bodymilk trekt snel in, en ik heb gelijk zachte benen. - 7,50 per stuk


Dit gebruik ik elke dag, al sinds dat ik make-up gebruik. De Calmille Melk en Lotion. Het ruikt heerlijk en mijn huid voelt hierna ook niet stroef aan. Zonder dit spul kan mijn avond routine niet compleet zijn! - 5,90 per stuk


Hmm, wat ruikt het hier lekker? Als je uit de douche komt hoef je geen parfum meer op te spuiten, dit ruikt al lekker genoeg. De Jardins du Monde douchegel Lavendel en de Jardins du Monde douchecremé katoenplant. Het sluitsysteem is een nachtmerrie, dat wel, want je krijgt hem heel moeilijk open en bijna niet dicht. Dat is wel een nadeel. Maar die geur... - 1,50 per stuk


Dit is toch echt wel mijn nummer 1 make-upremover, die van kruidvat is ook wel fijn, maar deze is niet zo vettig maar toch verwijdert hij waterproof make-up. Remover voor gevoelige ogen - 3,55 per stuk

Dit is een luchtje voor mannen, en deze parfum ruikt wel lekker, heel fris. Nature pour Homme Eau de Toilette - 25 per stuk

En als laatste een tester, die kregen we er gratis bij. Eau de Parfum So Elixer Purple. Het is een redelijk zwaar luchtje, (vind ik dan) en ruikt naar bloemen, wel lekker opzich.






Zo, dat was het. Wil je ook alvast in de zomerstemming komen? Dan kun je ook producten online bestellen.


Doei xx Anouk

Heb jij ook wel eens iets besteld bij Yves Rocher ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten