maandag 11 maart 2013

Fashionably late: Hits & hates februari

Daar is-ie dan eindelijk; de hits & hates! Februari was een korte maand met veel producten. Leuke assortimentsvernieuwingen, LE's, en natuurlijk was er carnaval. Al met al een leuke maand. Kijk snel mee!





















Hits

Anouk












Catrice Absolute Nude eyeshadow palette 010 All the nude
Gewoon een prachtig, goed gepigmenteerde oogschaduws. Mooie kleuren, alleen jammer dat er geen matte oogschaduws in zitten. Maar als dat alles is...

Essence 3D eyeshadow 08 Irresistable vanilla latte
Over wat Evi erover zegt. Daar zet ik een punt achter :)

Essence 3D eyeshadow 09 Irresistible chocolates
Deze is in combinatie met vanilla latte een geweldig mooie basic ooglook. Ik ben echt heel blij met deze twee oogschaduws.

Essence Night Club eyeshadow 03 Dance-til-dawn en 04 Already midnight ?
Zelf was ik al helemaal enthousiast over de Sun club paletjes, maar deze oogschaduws zijn ook zeker heel goed gepigmenteerd en het zijn mooie kleuren combinaties. Love

Catrice Intensif'eye Wet&Dry shadow
Hier heb ik ook al een review over geschreven. Deze oogschaduw is een groot gouden glitterfeest!

Essence stay matt lip cream 01 Velvet Rose
Hier schreef Evi al een review over.

Essence Vintage District duo lipstick & gloss 02 Antique Pink

Eerst dacht ik van: Iewl rood, nee dat staat mij niet. Maar toen... smeerde ik hem op mijn lippen en zag pas hoe mooi de licht roze/rode kleur mij stond. Het is een beetje je eigen lipkleur alleen dan iets donkerder. Ik vind hem wel mooi :)

Evi













Essence all about matt! fixing compact powder
Hele fijne poeder dit. Hij is transparant, dus geen gezeur over de verkeerde kleur, pressed, dus makkelijk mee te nemen, hij matteert goed en dat blijft de hele dag door zitten. Voor maar €2,99, i like.

Essence 3D eyeshadow 08 Irresistable vanilla latte
Wat een pareltje dit. Een gouden kleur met heel, heel, heel veel shimmer en een lichte, warme highlighter met een roségouden glans. Wauw.

Catrice "Neo Geisha" Absolute eye colour C07 Discreet artist
Een basic, maar dan net ietsje anders. Heel normaal, maar toch ietsje aparter. Ik weet niet wat het is met deze kleur, maar ik ben er verliefd op. Het is een matte, warme nude kleur, een beetje crème-wit. Met kleine zilveren glittertjes er doorheen. Die zie je niet meteen, maar als je deze ophebt, and the light hits your eyes, BAM IT'S A PARTY. Alle zilveren glittertjes schitteren dan vrolijk. Het is gewoon zo een mooierd.

Essence stay matt lip cream 01 Velvet Rose
Hier schreef ik al een review over, I love this.

Hates/ Hits


Oke, waarom deze twee twijfelachtig zijn komt omdat ze allebei ook een goede, fijne kant hebben.

Essence Stays no matter What waterproof eyeliner pen
Super waterproof, goed aan te brengen maar er totaal niet af te krijgen. (bij mij dan tenminste, Evi had daar een andere mening over) Hoe lang ik ook onder de douche sta het proberen af te krijgen, hoe lang ik ook boen met een watje met make-up remover, ik krijg het er niet af. Dat is wel jammer want hij is voor de rest wel weer fijn :( Als jullie hier een oplossing voor hebben, laat dan graag een comment achter bij de reacties !

Catrice Lip and Cheek Colour Limited Edition Neo Geisha C01 Discreet Artist
Op mijn lippen geeft hij geen kleur af (Hate) maar op mijn wangen zie je de kleur wel. Alleen dat plakt zo, haha. Tja, ik weet niet zo goed wat ik hier van vind.

Doei xoxo Anouk & Evi

Wat zijn jullie Hits&Hates van februari? Laat een reactie achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten