maandag 4 maart 2013

Essie Jag - U - Are - door Anouk

Toen ik door de Etos liep zag ik boven op het Essie schap een aantal potjes staan met 50% erop, je zult het al wel raden, ik heb er eentje meegenomen! Benieuwd naar de kleur? Lees dan snel verder...



Aangezien het potje was afgeprijsd denk ik wel dat hij uit de collectie is. Dat is wel jammer want dit kleurtje is magisch.

Het potje
Ik denk dat ik dit juist het leuke vind aan Essie Nagellak, hun potjes. Hij is simpel maar toch heel vet. De nagellak is 24 maanden houdbaar en er zit 135 ml in.

De kwaliteit
GE-WEL-DIG! Dit is mijn eerste Essie, en ik sta versteld van de goede dekking. Met slechts één laagje, dekt hij volledig. Ook het kwastje is goed in gebruik, precies de dikte zodat je maar een keer over je nagel hoeft te gaan. Nu snap ik waarom de prijs ook wat hoger ligt.

De kleur
In de verpakking ziet hij er gewoon rood uit, maar als je 'm op je nagels hebt is hij rood/roze met kleine glitters, zo mooi!

Op de foto's zie je de kleur niet zo goed, mijn camera stelt niet zo goed scherp :(

Mocht je deze nagellak ook nog zien op het schap van Essie zal ik je zeker aanraden deze mee te nemen.

Doei xx Anouk

Heb jij ook een Essie nagellakje, en wat vind je ervan? Laat een reactie achter bij de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten