vrijdag 11 januari 2013

DIY~ The love bracelet - Door Anouk

Ik kwam het tegen op de blog NSMBL, een super schattig, leuk armbandje om zelf te maken. Ik dacht, waarom ga ik het zelf ook niet maken, zo moeilijk kan het toch niet zijn ?
Nou, dat heb ik uiteindelijk helemaal verkeerd gedacht, er was best veel concentratie, tijd en geduld voor nodig. Na lang proberen kwam er dit uit, niet verkeerd, maar ik zou het zelf niet zo groot dragen ( Zonder touw):
Haha, het is echt niet zo goed gelukt als ik eigenlijk hoopte :P Waarschijnlijk had ik ook het verkeerde ijzerdraad, let dus wel op de dikte van de ijzerdraad als je hem wilt namaken.


Wat heb je nodig:
- Ijzerdraad
- Een leuk kraaltje
- Tangetjes
- Draad
- En geduld, tijd en concentratie

Wil je de echte tutorial zien? Klik dan hier of hier

Doei xx Anouk

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten