zondag 20 januari 2013

Misslipgloss Shop Wishlist - door Evi

Ik ben een groot fan van Miss Lipgloss, en zoals jullie waarschijnlijk wel weten heeft ze ook haar eigen shop!
Namelijk shop.misslipgloss.nl. Hier verkoopt ze onder andere Sleek, MIYO, MeMeMe, Hurraw!, Figs & Rouge enzovoort. Ik heb een hele wishlist opgesteld, en het leek me wel leuk om hem met jullie te delen!


Sleek


Sleek is een merk waar ik heel benieuwd naar ben. Ik wil er ook behoorlijk wat producten van hebben!

Linksboven zie je Face Form, iets wat me heel leuk lijkt. Daarnaast wat mooie blushes. Ik hoor altijd zulke goede dingen over blushes van Sleek, dus daar ben ik erg nieuwsgierig naar!
Daarnaast zie je wat lipstick, waar ik ook erg benieuwd naar ben. Sleek heeft een behoorlijk uitgebreid assortiment wat betreft lipstick; donkere, felle en nude kleuren. Superleuk! En ja, ook daar hoor ik altijd goede verhalen over.
Daarnaast wat pout polishes, dat zijn een soort getinte lipbalsems. Daar kan ik er nooit genoeg van hebben!
En dan onderin, de bekende i Divine palettes! Hier zie je Storm, Au Naturel en Oh So Special. Mooie natuurlijke tinten, daar hou ik van!

MIYO


MIYO is een Pools budgetmerk, en vooral de oogschaduws lijken me super, de pigmentatie schijnt fantastisch te zijn! 
De kleuren die ik het mooist vond heb ik er even uitgezocht. Dat zijn er toch behoorlijk wat. Haha...

MeMeMe

MeMeMe lijkt me een ontzettend leuk merk! Het is niet zo heel duur, maar ook niet super budget. De prijzen zijn ongeveer gelijk aan Rimmel, maar volgens mij is de kwaliteit vele malen beter. Het hele merk is geïnspireerd op de Oud-Griekse goden, superleuk!

Links zie je twee Boho Balms. Deze kun je op je lippen en wangen gebruiken. De verpakking is zo ontzettend schattig, en het feit dat er twee kleuren in een potje zitten maakt het nog leuker!
Daarnaast zie je oogschaduwquads en -trio's. De kwaliteit hiervan schijnt ook weer super te zijn.
En dan wat lipsticks. De doosjes waar ze in zitten zorgt ervoor dat het er super-de-luxe uitziet, en de godinnen op de doosjes past natuurlijk helemaal bij de sfeer die het merk uitstraalt. En ja, ook deze kwaliteit schijnt ontzettend goed te zijn.

Hurraw!


















Hurraw! Ik kende het merk niet, maar de naam vond ik wel grappig klinken dus klikte ik Hurraw! aan in het lijstje met merken in de shop. Het bleek een ontzettend leuk merk van natuurlijke lippenbalsems te zijn. En daar kan ik er immers nooit genoeg van hebben. :)

De smaken (dat klinkt raar bij een lipproduct... ik krijg nu het gevoel dat ik over ijsjes praat) die me het lekkerst leken zijn Vanilla, Orange, Cherry, Cinnamon en Chocolate.

Figs & Rouge



















De verpakkingen zorgden ervoor dat ik verliefd werd op dit merk. Echt waar. Die schattige oldskool tinnetjes en tubetjes... aahhh.
Ook schijnen de producten heel fijn te zijn, lekker verzorgend, lekker natuurlijk, lekker ruikend enzovoort.

De handcrème met mokka en sinaasappel sprak me wel aan. Ik vind sinaasappel altijd lekker ruiken dus dat kan geen kwaad. Haha.
De Hand, Face & Body Balms lijken me ook heel fijn. Hier zie je Wild Cherry en Pomegranate.


En dat was het! Ik weet het, het is veel, veel te veel, maar ik verwacht ook niet dit op een dag allemaal te hebben. Ik zou het gewoon leuk vinden om hier enkele spulletjes van te hebben. Laten we het zo zeggen. :)

Doei! xoxo, Evi.

Ben jij ook een fan van Miss Lipgloss en vind je haar shop ook zo leuk? Wat zou jij graag willen hebben uit haar shop?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten