vrijdag 25 januari 2013

How-to: Fake real bangs! - door Evi

Nu je de titel leest denk je misschien "huh? Fake real? Hoe kan dat nou?". Eigenlijk heel simpel; een fake pony van real haar. Snap je? Haha.

Pony's kom je de laatste tijd steeds meer tegen. Sterren hebben het, maar ook mensen in het straatbeeld. Ik vind het leuk! Met een pony kun je zoveel kanten op; een superstrakke of juist iets rommeliger, I like! 
En laatst zat ik dus te denken, hé, waarom neem ik zelf niet gewoon een pony? Ik vind het wel leuk, maar ik ben ook wel een beetje bang. Dit is ideaal om erachter te komen hoe een pony jou staat!
























Om dit te maken heb je eigenlijk niet zo veel nodig; speldjes en een kam. En haar.


1. Kam je haar.
2. Zorg ervoor dat je een basic scheiding hebt. Dit kan in het midden of aan de zijkant.
3. De plukken waarvan je een pony wilt maken kam je nu naar voren zoals op de foto. 
4. Met je hand doe je je haar nu zo omhoog zodat er een pony ontstaat.























5. Zet dat nu vast boven op je hoofd met een grote speld.
6. Eventuele kleine plukjes die niet mooi plat zitten zet je vast met kleine speldjes.
7. Nu heb je een beetje een messy pony. Style het een beetje met je vingers (als je een kam gebruikt kan het uitzakken!) zodat het er goed uitziet. Spray er eventueel wat hairspray in.
8. Het is slim om een hoofddeksel op te zetten, zoals een muts of een cap. Zo zie je de speldjes op je hoofd niet meer en lijkt het of je een echte pony hebt!

En dan ben je klaar! Super simpel toch?


Doei! xoxo, Evi.


Heb jij een pony? En wat vind jij, moet ik een echte pony nemen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten