zondag 27 januari 2013

Hits and Hates januari 2013

Daar is hij weer, de Hits and Hates! Deze maand hebben we erg veel hits en één zielige hates. Nieuwsgierig? Lees snel verder!


















HITS

Anouk
Essence Snow Jam 24h Hand Protection Balm
Een goed voedende handcrème, hij ruikt ook zo lekker.


Essence Marble mania Lipgloss 01Peach and Mix
Jammer genoeg gaat deze uit de collectie, want hij heeft een mooi peach kleurtje.


Pearl Shine Lip Care (Action)
Een fijne lipenbalsem, hij veranderd mijn schrale lippen in zachte lippen.



NYC HD Colour quattro eye shadow 815 Best of Broadway
In een woord, Geweldig, hij is goed gepigmenteerd en mooie kleurtjes.       

Ik heb nog veel meer leuke spulletjes gekocht, alleen deze heb ik het vaakst gebruikt, het is niet dat ik die andere niet fijn vind!                                            








Evi (en ja, ik weet het, ik heb er veel te veel)

NYC City Mono Eyeshadow 906 Luxury Reborn
Een hele mooie basic bronzen oogschaduw.

Catrice Intensif'Eye Wet & Dry Eyeshadow 030 Vanilla Sky Ride
Deze highlighter heb ik heel veel gebruikt afgelopen maand. Hij is zo mooi!

Dit is een hele fijne lippenbalsem, we hebben er een review van.

Miss Sporty Studio Colour Mono Eyeshadow 110 Sense
Mooie gouden kleur, mooie prijs en mooie pigmentatie. Wat wil je nog meer?



Essence Glossy Lip Balm Sweet Strawberry
Deze geeft gewoon een mooi effect aan mijn lippen, en dat voor 99 cent!

NYC Appelicious Glossy Lip Balm Caramel Apple+Pink Lady
Ze ruiken zo lekker!

Catrice Multi Colour Blush Strawberry Frappuchino
Tja. Ik vind hem gewoon mooi.

Essence Sun Club Glamour To Go Palette 02 Long Beach
Een palette met 8 mooie, shimmery, goed gepigmenteerde kleuren voor 3 euro. Meer hoef ik niet te zeggen.

Maybelline The Falsies Feather Look Volum' Express.
Deze mascara is fantastisch, meer kan ik er niet over zeggen.

Hema wenkbrauwpotlood 01
Hij werkt makkelijk, snel en de kleur is goed.

Essence Blush Brush
Superzacht en brengt blush mooi aan.

Hema blendingkwast
Superzacht en blendt fijn.

HATES

Oké, laten we daar hate zonder s van maken. Het is er maar één;












En dat was het! Veel, heel veel hits en één hate. Als er nog iets is waarvan jullie een review willen, let us know! We hopen dat jullie het leuk vonden!

Doei! xoxo, Anouk en Evi.

Waarvan wil jij een review?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten