dinsdag 22 januari 2013

Verlanglijstje van de nieuwe Essence en Catrice producten - door Anouk

Jullie hebben misschien al op meerdere blog's gelezen dat Essence en Catrice hun schappen gaan vernieuwen, en omdat ik een groot fan ben van budget producten ga ik hier zeker wat van kopen.





     Verlanglijstje










Om te beginnen Essence, veel leuke producten maar ook falers, zoals plak-eyeliner en dat 'handige' ding om je nagels mee te lakken.


Essence 3D eyeshadow 008 Irresistible Vanille Latte ( Deze kun je mooi gebruiken als bijvoorbeeld highlighter of op je bewegend ooglid, super mooi)
Essence protecting base coat (Eigenlijk gebruik ik altijd die van mijn zus, aat ik er zelf eens een gaan kopen)
Essence lipstick Glow neon glow! (Super gave kleur)
Essence BB Cream ( niet nodig maar ik vind het altijd leuk om te spelen me make-up)
Essence Nail art multi effect brush (Voor super coole nailart te maken)
Essence Match to cover cream concealer ( dit gebruik ik dan wel, maar mijn oude is zo goed als op, hier ben ik wel nieuwsgierig naar!)
Essence Nail art twins Edward en Bella (Ik hou van blauw, en deze kleurtjes zijn perfect)
Essence Nail art magneet pen (Hoe stoer is het als je Figuurtjes op je nagels kan maken)
Essence Stays No Matter What waterproof eyeliner (Het blijft een zoektocht om naar een goede budget eyeliner te zoeken, nu gebruik ik die van Sun Club, maar deze wil ik zeker uitproberen)
Essence Frame 4 Fame lash glue ( Voor als de lijm die bij mijn enkel nepwinpers horen op is, wat nog er lang gaat duren want zo vaak doe ik die ook niet op)
Essence Night Club Glamour to go palette 03 Dance 'till dawn en
04 Already midnight? ( De Sun Club palettjes heb ik ook allebei en ben daar enorm gelukkig mee, dus deze wil ook zeker ook hebben)
Essence Stay matt lip cream Velvet rose (I Love It )
Essence Make-up sponge (Voor als ik die BB Cream ga kopen)

Dat was alles van Essence, en ja het is nog best wel veel :0 Ik ga al vast maar sparen dan!

Catrice   
Dit zijn er echt een stuk minder, maar misschien dat ik later nog wel meer ervan kopen ga.


Catrice Absolute Nude eyeshadow palette (Ik hou van nude oogschaduws, dus deze hoort er echt bij!)
Catrice Ultimate colour 250 Matt About Pink (Dit kleurtje lijkt me wel mooi, zeker in de lente/zomer)
Catrice Infinite Shine Lip Gloss 060 Pink Up Your Life (Een mooie licht roze lipgloss, gewoon mooi)
Catrice Intensif'eye Wet&Dry Shadow 080 Please Gold The Line (Ik vind de kleur vanilla skye ride al helemaal geweldig, dus deze kan niet missen)

Doei xx Anouk
Volg ons ook op Beautysets.com !
                                    Wat wil jij hebben van de nieuwe producten? 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten