maandag 24 december 2012

FOTD- door Anouk

Misschien weet je onderhand al wel dat ik niet van opvallende make-up hou, maar het moet wel mooi zijn. Deze ooglook is wel weer met bruintinten, maar omdat het kerstmis is zit er een goude eyeliner bij. Wil je weten hoe het eruit ziet? Lees dan verder...


 Het gezicht: 
Ik gebruik geen foundation dus hier kunnen we erg kort in zijn. Voor onder mijn ogen gebruik ik de Essence stay all day 16h concealer, voor de pukkeltjes de Catrice allround concealer. En als poeder de pressed face powder van NYC. Op mijn wangen gebruik ik de blush van de Hema uit de kerstcollectie.




De ogen:
Als base gebruik ik de Essence i love stage eyeshadow base. En mijn nieuwe oogshaduw pallete uit onze shoplog (815 Best of Broadway). Eerst gebruikte ik het lichtste kleurtje uit palletje over mijn hele oog, daarna het tweede kleurtje boven het lichtste kleurtje en daarna de bruine en de zwarte in de arcadeboog. Onder mijn onderste wimper rand heb ik een lijntje met de Hema cream eyeshader gezet Tot slot de eyeliner, hier gebruikte ik de essence gel eyeliner voor. net boven de gel eyeliner zit de gouden eyeliner ook uit de Hema feestcollectie. En niet te vergeten, de mascara. Mijn lievelings mascara: Maybelline the Colossal Volum' Express Waterproof.

Lippen: 
Dat is eigenlijk maar een ding: de NYC Appelicious Glossy Lip Balm. Die vind ik echt zo fijn !


 Nog even alles op een rijtje:
- Catrice allround concealer
- Essence Stay all day 16h concealer
- NYC pressed face powder
- Essence I love stage eyeshadow base
- NYC 815 Best of broadway
- Essence gel eyeliner 01 Midnight in Paris
- Hema feestcollectie gouden eyeliner
- Essence Kajal pencil
- NYC Appelicious Glossy Lip Balm
- Hema feestcollectie blusher 05
- Hema cream eyeshader 01
Doei xx Anouk

2 opmerkingen:

talitha zei

Die blush van de hema is zo mooi! Volgensmij staat ie alleen niet in het rijtje bij gebruikte producten.

Unknown zei

@talitha Bedankt voor het zeggen ! Ik zal het gelijk veranderen. x

Een reactie posten