zondag 23 december 2012

Review: Essence I Love Stage Eyeshadow Base

Het belangrijkste in een mooie ooglook? Oogschaduwbasis!
Deze oogschaduwbasis van Essence die jullie gisteren voorbij zagen komen in de shoplog kost slechts €2,50. Wil je weten of dat echt werkt, voor dat geld? Lees dan snel verder!



Essence zegt: 
Oogschaduwbasis voor een langhoudende oogmake-up. Ready for stage.



De verpakking doet me een beetje denken aan een lipglos applicator; de Stay With Me glossjes zien er ook zo uit.
Het oogt misschien een beetje goedkoop, maar ik vind het niet lelijk. Je kunt makkelijk doseren (ik vind zo een sponsje makkelijker dan een tube) en het is ook zeker niet te duur voor wat het is. Als je naar de prijs kijkt, dan snap ik wel dat hij niet zo een mooie verpakking heeft als bijvoorbeeld de Urban Decay Primer Potion.
Laten we nu eens gaan kijken naar de substantie!


Als je hem zo opdoet, ziet hij er erg geel uit...

Maar zodra je het blendt, is daar niet heel veel meer van te zien.

Nu gaan we eens even kijken wat de oogschaduwbasis met oogschaduw doet.


De bovenste twee zijn Miss Sporty Studio Colour Mono Eye Shadow in 110 Sense. Bij de bovenste gebruikte ik de Eyeshadow Base, bij die daaronder niet. Zoveel verschil zie ik niet...
Maar bij de onderste twee... daar gebruikte ik City Mono Eye Shadow in 906 Luxury Reborn. Bij de bovenste de Eyeshadow Base, bij de onderste niet, en wow, wat een verschil! Met een basis is hij zo veel intenser!

Dus, hij maakt oogschaduws intenser, maar laat hij ze ook langer zitten?
Ja zeker! Deze look maakte ik gisteren, en het bleef de hele dag zitten. Vorige week maakte ik een look zónder oogschaduwbasis, en die zat aan het eind van de dag meer onder dan op mijn oog. Toch een behoorlijk groot verschil.



Ik ben heel erg tevreden over de I Love Stage Eyeshadow Base!

Dus, nog even alle plus en minpunten op een rijtje:

PLUS
Maakt oogschaduw intenser
Laat oogschaduw langer zitten
Goedkoop (€2,50)
Essence test niet op dieren

MIN
Is een beetje gelig

Dat zijn overduidelijk meer pluspunten.

Doei! xoxo, Evi

Wat is jullie favoriete oogschaduwbasis?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten