woensdag 19 december 2012

TAG: This or that - door Evi

Deze week zag ik deze tag bij LotteLovesBeauty en later ook bij BeautyBeforeBreakfast.
Aan het eind van Mauds (van BeautyBeforeBreakfast dus) dat iedereen de tag mocht overnemen, dus ik dacht, laat ik dat doen!
In deze tag moet je een aantal keuzes maken zoals bijvoorbeeld lange of korte mouwen, lipgloss of lipstick, herfst of lente, enzovoort.
Nieuwsgierig? Klik dan snel verder!

(Bron foto's: ilovedyouforever.tumblr.com en postingclothes.tumblr.com)

Kleding

Lange mouwen
of korte mouwen
Ik hou van de zomer, ja, maar op de een of andere manier voel ik me toch beter in een trui.













Jurken of rokken
Het liefst draag ik broeken, maar voor een feestje haal ik meestal wel een rokje uit de kast. In jurkjes voel ik me nooit zo fijn.

Streepjes of ruitjes
In mijn kast hangt een behoorlijk aantal gestreepte shirts, haha! Ruitjes vind ik vaak een beetje, tja, het is gewoon niet zo mijn ding!



















Teenslippers
of sandalen
Havaianas till the end! Ik draag in de zomer bijna niks anders. En als ik veel moet lopen, dan doe ik gewoon Birckenstocks aan. Maar sandalen, nee, dat is niks voor mij.

Sjaals of hoedjes
Sjaals draag ik het hele jaar door, haha! Hoedjes vind ik niet zo fijn, mijn haar wordt er statisch van en in de zomer vind ik het juist te warm aan mijn hoofd.

Oorknopjes of oorhangers
Ik heb eigenlijk niet zo heel vaak oorbellen in, maar als ik oorbellen in heb, dan zijn het wel lekker opvallende hangers!

Kettingen of armbanden 
Ai, dit was een lastige. Ik heb toch voor armbanden gekozen omdat ik die altijd draag, want bij een shirt met een drukke print vind ik een ketting vaak een beetje too much, maar armbandjes kunnen naar mijn mening altijd.



Hakken of platte schoenen
Misschien niet zo meisjesachtig, maar op hakken voel ik me niet zo fijn. Het tikt op de grond en dan heb ik het gevoel dat iedereen naar me kijkt. En dan heb ik het alleen nog maar over kleine hakken gehad. Nee, geef mij maar mijn Nikes, Vans, Havaianas, platte laarsjes... zo ongeveer al mijn schoenen zijn plat, haha. Loopt gewoon veel lekkerder.

Jasje of vest
Tja. Wat is hier een jasje en wat een vest? Ik ga er maar even van uit dat jasjes blazers, cardigians etc zijn.




Make-up

Blush
of bronzer
Ik hou van blush. Heel simpel.

Lipgloss of lipstick
De enige glossjes die ik wel fijn vind zijn de stay with me-glossjes van Essence, die zijn niet zo plakkerig. Lipgloss is vrijwel altijd plakkerig, vandaar dat ik de lipstick daarboven verkies, haha.



Eyeliner of mascara
Natuurlijk loop ik niet graag de deur uit zonder mascara, maar ik heb van mezelf toch al wel gekrulde, donkere wimpers. En winged eyeliner is zo ongeveer mijn signature look. Dus ik kies de eyeliner.

Foundation of concealer
Niet moeilijk, haha! Ik draag nog helemaal geen foundation. Mijn huid is nog egaal, pukkelloos en niet rood. Hoera. Maar concealer is voor mij wel een echte must. (Donkere kringen, ik haat jullie.)













Neutraal of kleur
Ik weet het, ik ben erg saai, maar ik vind het gewoon mooier bij mezelf.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Ik ben dan wel heel erg blij met mijn pigments van Essence, maar vaste oogschaduw werkt toch net iets makkelijker!



Kwasten
of sponsjes
Sponsapplicators vind ik echt een hel. Ze brengen kleuren gewoon niet mooi aan.

Nagels

OPI of China Glaze
Deze laat ik open, omdat ik met beide merken niet bekend ben.



















 
Lang of kort
Ik speel gitaar en dan mogen je nagels niet te lang zijn, maar ik hou ze altijd zo lang mogelijk!

Acryl of natuurlijk
Blegh, als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het nepnagels!













Met nail-art of zonder nail-art
Nail art is erg leuk, maar ik hou het liever simpel!

Body

Parfum of body spray
Geen commentaar.














Lotion of body butter
Body butter vind ik veel te vettig, doe mij maar een lotion!

Douchegel of zeep
Douchegel gebruik ik gewoon veel vaker!

Haar

Krullend of stijl
Ik heb gewoon niks met krullen.



Knot of paardenstaart
Ik draag bijna elke dag knotjes! Mijn haar is ontzettend dik, en als ik wakker word staat het meestal ontzettend wijd, daar past mijn hoofd drie keer in! Dus dan loop ik meestal rond met een knot.

Schuifspeldjes of clipjes
Het kan aan mij liggen, maar een schuifspeldje ligt er bij mij binnen een minuut weer uit.



Los of vast
Los haar is een ramp bij mij. Bij anderen staat het vaak prachtig maar ik zie eruit alsof ik door de bliksem ben geraakt.

Overig

Regen of zonneschijn
Duh.

Zomer of winter
Het enige leuke aan winter is kerst en oud en nieuw. En warme chocolademelk. Ik haat kou, sneeuw, gladheid, regen, ijs, andere mensen die lekker op wintersport gaan terwijl ikzelf thuis zit en niet naar buiten kan door de sneeuw. Grrr. Nee, geef mij maar zomer, zon, zee, strand en shoppen!



Herfst of lente

Dat spreekt voor zich, als je de vorige twee vragen bekijkt. Haha.

Chocolade of vanille
Moi, je suis une chocoholic! Ik hou van chocola!



Dat was nog best wel wat!

Ik tag onze eerste enige echte volger op Bloglovin'MySuperSweetLife!
En als jij de tag graag over wil nemen; ga je gang!

Doei,
xoxo, Evi. 

1 opmerking:

Een reactie posten