woensdag 5 december 2012

Sinterklaas haul - door Evi

Sinterklaas?
Ja, ik vier nog sinterklaas. Nee, ik heb geen kleinere broertjes/zusjes die nog in sinterklaas geloven. 
Waarom dan?
Omdat het kan. En omdat het gewoon superleuk en gezellig is.

Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik heb gekregen.
Niet om op te scheppen, maar gewoon omdat het leuk is! :)






We beginnen met het grootste duurste wat-ik-al-eeuwen-wil-cadeau:

De Cowboys Bag. Heel veel mensen hebben hem, maar dat maakt niet uit. Ik vind hem fantastisch.
Hiervoor had ik een paarse bowlingtas van Converse die verschrikkelijk vloekte bij mijn rode broek.
Deze tas is een mijn ogen de perfecte schooltas: groot en stylish.
Ik kan wel uren over tassen praten en wat ik erin doe, maar ik denk dat ik maar eens een What's in my bag?-tag ga doen, om over mijn fantastische supervette leuke coole schooltas te praten :)
De kleur die ik heb is trouwens Camel.

Verder met make-up!

De wimpers uit de Catrice SpectaculART collectie... De verpakking alleen al is prachtig, de wimpertjes nog prachtiger. Alleen nog even oefenen met aanbrengen, haha.


Essence Colour Arts Pigments! Ik heb de kleuren (van links naar rechts) 09 Be my bridesmaid (prachtige highlighter), 11 Cotton Candy (meest fantastische roze glittertjes ooit) en 02 Smell the caramel (mooie bronstint). Ik wil hier nog een review over schrijven.

En dan de bijbehorende spullen, behalve de Mixing Jars. Dit verschijnt binnenkort allemaal in review!

Sieraden!

Een superschattig kettinkje met een katje, met een strikje, en aahh, hij is zo cute!


Een  mooie zilveren ketting met vogeltjes, en hij is zo leuk! Deze komt volgens mij van de Claire's.

Nieuw favoriet armbandje! Hij is zo mooi, met al die bedeltjes! Rammelt wel een beetje, maar ach. Hij is gewoon zo mooi, dat zien we maar even door de vingers.

En natuurlijk bakspulletjes, lekkere koekjes, cakejes etc. bakken is naast make-up een grote hobby van mij.

Cake pops! Ik heb ze één keer geprobeerd te maken, maar ik gebruikte de verkeerde ingrediënten, en nou ja, alles ging fout. Hopelijk lukt het nu wel!

Cupcakes, mijn grote liefde. :)

En nog wat random spulletjes:

Een bel waar op staat: Ring for Chocolate. Handig voor Chocoholics zoals ik. Werkt helaas niet zo goed.

Kruidvat cadeaukaart van €5,-! Yess!

Dat was het dan! Ik ben er echt heel blij mee!

Until next time,
xoxo, Evi

Doe jij aan Sinterklaas? En zo ja, wat heb jij dan gekregen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten