woensdag 26 december 2012

Personal: Ten things I want in 2013 - door Evi

Het einde van het jaar nadert, het is bijna 2013... Dus ik heb even een lijstje gemaakt met de dingen die ik wil doen in 2013! ( De realistische dingen. Het bemachtigen van MAC, Too Faced, Urban Decay en het tripje naar NY laat ik dus even achterwege)
 Nieuwsgierig? Lees snel verder!

In 2013, I want...














1. Makeupxaholics.blogspot.com wordt een bekende site met (op z'n minst!) meer dan 100 bezoekers per dag.
Doorbreken met onze blog, dat lijkt me super. We zitten nu rond de 10, 20 bezoekers per dag: het hoogste aantal is 61 en het laagste 0. Vaak komen er rond de 15 bezoekers, maar hey, dat mag best keer tien?

















2. Naar Londen gaan
En heel veel winkelen natuurlijk. Dit wil ik al heel lang!

















3. Een pallette van Sleek bemachtigen
Londen... Superdrug... Sleek... Ya get tha link?
















4. Aan het eind van 2013 een lekker grote stash hebben!
Dat wil iedereen toch wel?

















5. Een lekker warme zomer!
Ik haat Nederlandse zomers. Wie doet er mee?























6. Veel geluk, vrede en blijdschap (en niet alleen voor mezelf!)
Geen commentaar























7. Goede cijfers halen op school en overgaan naar klas 3
Het klinkt misschien nerdig, maar iedereen wilt toch over?
























8. Beter worden met make-up (op het gebied van aanbrengen en technieken enzo. Ik kan het al wel, maar alles kan altijd beter.)
Dat spreekt voor zich, lijkt mij.



9. Niet ziek worden
Ik haat het om ziek te zijn, al is het maar een verkoudheid. Ik zie er lelijk uit als ik ziek ben, en ik vind het gewoon helemaal drie keer niks. Ik hoop voor iedereen eigenlijk wel dat ze niet ziek worden!



\














10. Aan het eind van 2013 veel leuke kleren hebben!
Hij lijkt een beetje op punt 4, maar dit wil ik ook!

Dat was het!

Doei! xoxo, Evi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten